[CAŁY FILM] The Kid CDA (2018) Online Lektor PL Zalukaj Recenzja


The Kid CDA (2018) Online Fili Cały Film Lektor PL Napisy Fili Zalukaj Chomikuj Vider, gdzie obejrzeć zwiastun online i fabuła (Recenzja)


The Kid CDA

Ethan Hawke, Chris Pratt i Vincent D’Onofrio są gotowi do działania, jak nic się nigdy nie zmieniło w „The Kid”.

Compadres w filmie „The Magnificent Seven” z 2016 roku powracają na Old West w opowieści o Billy the Kid.

Hawke gra wroga Billy’ego, szeryfa Pat Garretta. Intensywnie nieogolony Pratt otrzymuje rolę strasznego dzikiego, niewątpliwie bardziej godnego pogardy niż Billy, a D’Onofrio ma drobną pracę jako prawnik na obrzeżach. On dodatkowo koordynował obraz.

Od Paula Newmana w filmie „Leworęczny pistolet” do Krisa Kristoffersona w „Pat Garrett and Billy the Kid”, podsumowanie filmowych postaci na ekranie, które zarzucono na sześć broni palnej, by zobrazować bandytę inaczej nazywaną William Bonney, to długa . To Duńczyk DeHaan, który wykonuje czyn w „Dzieciaku”. To taki akt.

Billy miał 21 lat, kiedy został zastrzelony gdzieś w pobliżu Garrett w Nowym Meksyku w 1881 roku, jednak Billy DeHaana rozwija się wokół niego, co wydaje się normalne dla bardziej doświadczonego człowieka. Dano mu filozofię woskowania o wadze bycia kata. Jest upiorny wspomnieniem głównego człowieka, którego zastrzelił.

W każdym razie tytuł nie jest główną postacią obrazu. Dzieciakiem w „The Kid” jest 14-latek o imieniu Rio (Jake Schur), który spotyka Billy’ego, uciekając przed mściwym wujkiem Grantem (Pratt).

Obraz zaczyna się od domowego nadużycia i morderstwa, gdy Rio strzela do swojego ojca, który bije swoją matkę pewnej nocy w ich domku. On i jego siostra Sara (Leila George) biorą kucyka i ruszają w mrok, aby uciec przed zaciekłością brata ojca, Granta. Dimness to wizualny motyw, którego znaczna część stanowi miejsce w melancholijnych barach, lożach, bordellos i lockupach.

Historia jest jedną z walk o duch dzieciaka. Święty Święty kocha przemawiającego do siebie Billy’ego, doceniając jego intensywność i odczuwa związek z nim, ponieważ sam został stracony w młodym wieku. (Billy ufa, że swoje pierwsze życie zrobił w wieku 13 lat)

Garrett, okrutny moralista, to inny możliwy do wyobrażenia przykład. Bez fanaberii Billy’ego, ale mają wspólną historię w walce z bronią, Garrett stoi twarzą w twarz z linczującym tłumem, który musi wciągnąć bandytę. Billy ma prawo się powiesić, ale Garret mówi, że powinien być najpierw usiłowany, a szeryf stawia swoje życie w szachu, aby sprawiedliwie uregulować sprawiedliwość.

Hawke daje najbardziej ugruntowaną egzekucję jako człowiek kilku fantazji, który świetnie widzi w Rio, niezależnie od fascynacji dzieciaka w mroku.

Jest obfitość ognia, ale nic w „The Kid” nie oddziela go od licznych filmów z Billy, które się przed nim ukazały.

Przy tak dużej liczbie różnych cykli równoważnej, dokładnej historii, która zalewa prawdziwe życie, prezentując je konsekwentnie za pomocą rebootów i spin-offów, przyzwoite jest, gdy ktoś postanawia zająć się typowym kontem poprzez inny punkt centralny. To jest to, co główny Vincent D’Onofrio i scenarzysta Andrew Lanham chcieliby osiągnąć dzięki The Kid – spojrzenie na często mitologizowaną rozrywkę graną przez poprzednich towarzyszy, którzy stali się przeciwnikami Billy the Kid (Dane DeHaan) i Pat Garrett (Ethan Hawke) z oczu czternastoletniego dzieciaka (Jake Shur’s Rio) próbującego wybrać, czy jego determinacja prowadzi do wstydu, jak poprzedni, czy sprawiedliwego jak poprzednio. Na biegu razem ze swoją siostrą Sarą (Leila George) w następstwie wyrządzenia krzywdzącego ojca, odkopanie tych dwóch legend doprowadzi wreszcie do tego, czy uzyskają uniewinnienie.

Destiny odkrywa, że Rio i Sara budzą się w tym, co było opuszczonym mieszkaniem zwierząt, aby zobaczyć Billy’ego i jego bandę opryszek obserwujących z bronią w pobliżu. Bandyta widzi w nich coś, co sprawia, że musi zachęcić ich do zademonstrowania anegdot o nim, które są w większości oczywiste. Nie ma motywacji, by je zamordować i nie mają żadnej motywacji, by się bać, skoro Garrett, Jim East (Ben Dickey) i prawo zdecydowanie podskakują z zestawem niezapowiedzianych pocisków. Nagle wszyscy obrócili się w zobowiązanie Pata: rozwinięci mężczyźni mają zostać przeniesieni do ich indywidualnych pęt, a dwoje młodych do Santa Fe, gdzie mieszka ich towarzyszka zmarłej matki. Z krwią wpatrującą się w niego, Rio wolałaby jednak pomóc Billy’emu niż przyznać się do Garretta.

Tym, co ściga, jest więc rozwój wydarzeń kierowanych przez obecne zajęcia tego dziecka. To był jego męstwo, aby w końcu zatrzymać ojca, zanim więcej osób kopnęło wiadro, które postawiło ich na tym kursie i postawiło podobnego wujka (Granta Cutlera Chrisa Pratta) na drodze do odwetu. Być może on i Sara są powodem, dla którego Billy nie opuścił oficyny z bronią palną, by odkryć, że mógł wziąć małą paczuszkę, którą zebrał Garrett. Być może ich obecność uniemożliwiła Patowi zastrzelenie Billy’ego martwego, zanim Santa Fe i jego przeszłość mieli szansę znacznie więcej przejść. Tak czy inaczej, kiedy Sara zostanie porwana i okaże się, że Billy zdaje sobie sprawę, gdzie została zabrana, Rio musi zdecydować się zwierzyć głębokiej jakości szeryfa lub zostać asystentem kryminalisty.

Wiesz od najwcześniejszego punktu wyjścia, że będzie to mroczna historia z ojcem Rio i Sary, bijącym życiem matki poza ekranem. Musi to być wynikiem napierających i nękających spotkań Rio. Powinien rozpoznać nieprzewidywalność zabójstwa jako nikczemny czyn, który jest czasem poświęcony z powodu planów dobrego sensu. Powinien obawiać się skutków tego, co zrobił, ale dodatkowo wiedział w głębi serca, że nie ma innej decyzji. Zarówno Billy, jak i Garrett opisują porównywalne okoliczności z różnych perspektyw, skupiając się na ciemnościach jako sposobie na przetrwanie, a drugi na odrzuceniu go jako rzeczą do odparcia tak długo, jak długo będzie pamiętał. Więc D’Onofrio nie waha się popchnąć swoich bohaterów, by ścisnąć ten spust. Więcej osób kopnie wiadro.

Fakt, że prawda jest dozwolona, jest jednak również urozmaiceniem ze względu na zawartość Lanhama. Tak samo regularnie, jak żąda przypadkowego wydarzenia, aby postacie mogły uciec i kontynuować podróż, The Kid ma również świadomość, kim są te postacie. Oznacza to, że Billy może odwrócić się od grosza gryzonia w zamknięciu do cichego umysłu, gdy zdaje sobie sprawę, że jest karłowaty. Potrafi uśmiechnąć się do Rio i popracować nad tym, by ten dzieciak dalej wzmacniał jego szczęście, podczas gdy Garrett może po prostu powstrzymać błysk, który towarzyszy niekończącemu trzymaniu głowy na obrotach. Ponadto, część tych wydarzeń okazuje się łatwiejsza do przełknięcia przez własne chichoty, biorąc pod uwagę nieuchronną śmierć obserwatorów może wykazać angażowanie się, gdy jest się nadmiernie niewinnym (Joseph Santos), a drugi nieostrożnym dzikim (Adam Baldwin).

Lekkość ocieka ciężarem świata, który pcha się w dół na piersi Rio. To, co dzieje się z Sarą, jest złym marzeniem, a jego zdolność do starania się jej oszczędzić, kosztem odkrycia, kim są jego legendy, znajduje się pod powierzchnią fasady, którą media rozwinęły wokół siebie. Jaka ilość przyjemnych żartów Billy’ego jest chwytem, który daje jednostkom dostęp do ochrony przed niebezpieczeństwami, które go otaczają? Jaka wielkość powagi Pata to melancholijna nędza realizacji sprawiedliwości towarzyszącej najcięższym sercom? Są to dwa oznaczenia podobnej monety, a Rio jest na swoim skrzyżowaniu, aby otrzymać jedną z ich ulic jako swoją. Czy będzie miał Sarę, która będzie go trzymać w całości, czy też jej nieobecność, biorąc pod uwagę, że mgławice mogą się chwycić?

Myślę, że Shur znakomicie prezentuje rywalizację Rio, mimo że jest to jego pierwsza praca (i nepotyzm towarzyszący temu w filmie stworzonym przez jego ojca Jordana Schura). Najlepiej jest, gdy pozwala mu być dzieckiem w pobliżu Billy’ego, ponieważ jego ułatwianie rozwoju przez złe postępowanie raz na jakiś czas neutralizuje to, co zostało odkryte, odkąd wydaje się, że zimna socjopatia podnosi głowę. W przypadku, gdy jestem prosty, główna oryginalna miscast pochodzi z Pratt. Wyobrażam sobie, że jest tutaj, biorąc pod uwagę fakt, że D’Onofrio i Hawke (który koordynował Dickeya w niesamowitym Blaze) zachwycają się współpracą z nim przy The Great Seven. Jego furia ku początkowi jest całkowicie dostrzegalna, myśląc o jego standardowym, jasnym zachowaniu, jednak porusza się, by stać się godnym pochwały, gdy będzie zmuszony do poważnego działania przeciwko Hawke’owi pod koniec.

Częścią tego może być to, że Hawke jest po prostu zbyt duży. On i DeHaan bezsprzecznie biorą udział w pokazie – na tyle, że od czasu do czasu życzyłem sobie, by był to ścisły Billy the Kid versus Pat Garrett western, a nie historia Rio, wszystko przemyślane. Jednak ta autentyczność pozwala dziecku uważać i lękać się ich w równym stopniu. To podniesienie ornamentu okna z doświadczenia animacji do życia i przemijanie przez handwring, odwagę i pychę jest tym, co kopie Rio w tyłek, aby zrozumieć, że jego zmysły, aby być obrońcą, nie były słuszne pomimo ich punktu wyjścia. Jesteśmy w stanie spojrzeć w tle, aby obserwować entuzjastyczne żniwo w ten sposób życia i zrozumieć, że to, co robimy, jest teraz i jest pomocnicze w stosunku do tego, co zdajemy sobie sprawę.

Jest to sposób, w jaki zaczyna się legenda zachodnia – dziecko, które spostrzega raczej bardziej doświadczonego dzieciaka, uznanego bandytę.

„Jesteś … jesteś Billy’em KID! Czytałem o tobie w gazecie!”

„Fałszerstwa, w przeważającej części”, dzieciak będzie rysował – twardy i pospieszny i doświadczony po latach, z powodu prawdziwej egzystencji za pomocą broni, w biegu.

Wzdłuż tych linii wyrasta „The Kid”, zakurzony, odświeżony z krwi western, oparty na brudnych wystawach postaci modelowych, twardej wymianie i tylko odrobinie założenia.

Artysta Veteran wykonujący dzieło Vincent D’Onofrio robi krok w kierunku kamery dla tego fabularyzowanego zapisu ostatnich długich odcinków Billy the Kid, kiedy jego „okropne, brutalne i krótkie” życie napotkało na innego dzieciaka, którego życie było przebarwione krwią, zanim Punkt spotkał się z Williamem Bonneyem, i właśnie odebrał rozsądek ze względu na swój czas w oczach najbardziej skandalicznego bandyty Zachodu.

D’Onofrio wykonuje małą, krytyczną robotę w swoim filmie i przekazuje swoją standardową sensowną zachętę w tej roli – szeryfa z chęcią doprowadzenia Billy’ego do pętli hord linczu. Niezależnie od tego, wykonawca, który okazał prawdziwe błogosławieństwo wodza, prosił o pomoc między działającą siatką, rzucając podziwnie i od czasu do czasu przeciwko rodzajowi i znając ścisłą treść (przez Andrew Lanhama), kiedy ją zobaczy.

Nowicjuszka Jake Schur jest „innym dzieckiem” w tej historii – Rio, farmboy, który stara się oszczędzić matce od niebezpiecznie niebezpiecznego ojca, nie szczędzi jej. W każdym razie martwy człowiek nie przyjdzie po siostrze Rio, Sarze (Leila George), czy onie.

Nie uwzględnia to dzikiego, bezlitosnego brata zmarłego (Chrisa Pratta), sąsiada, który wkracza, by odpłacić wielonarodową dziewczyną i jego bardziej ustabilizowaną siostrą. Pomocne ostrze i znacznie lepsza miarka oszczędzają je.

To jest punkt, w którym są w biegu, że zataczają się w paczce Billy’ego Dzieciaka w Nowym Meksyku. Niezależnie od tego, być może Billy twierdzi, że prawo nie może być daleko w tyle. Co więcej, szeryf Pat Garrett (Ethan Hawke), dwa tygodnie w pracy, zdaje sobie sprawę, gdzie odkryć swojego człowieka.

Jako Billy, Dane DeHaan ma może swoją pierwszą „bezbłędną” pracę, wszystkie rozmazane i brzoskwiniowe, żółte zęby i powszechne warczenie, które daje fałszywą reprezentację 22-letniej postaci. DeHaan w końcu strząsa, że nazwa „Leonardo DiCaprio Lite” uderzyła go w dzieciństwie. Po prostu przeobraził się 35 i przysłonił mężczyznę, który może zagrać „Kid” – manipulującego i samozwańczego, smutnego i całkowicie pozbawionego serca – dojrzałego po latach.

Jeśli znasz swoją zachodnią historię, przypomnisz sobie Billy’ego i jego porywacza Pat, który miał historię w wojnie Lincoln County. Pozostaje więc wdzięczność za tę tęsknotę za przekazanie bandytom sprawiedliwości i nie zastrzelenie go na śmierć – z tego, co zostało z jego plecaka, i dwóch nastolatków, których właśnie poznali.

Garrett Hawke’a to świetny westernowy chłód – pewna strzelanka, która nie przeszkadza mu w goleniu, gdy pozostali nie ruszają się z miejsca, a mimo to jedzie, aby usunąć ostatnią możliwość ucieczki Billy’ego.

„Strzeliłeś do przeklętego rumaka, Pat. Kto to robi?”

Pośród wędrówek wstępnych Rio łączy się z Billy’m, który zna swoją tajemnicę i uważa, że jest to coś, co podzielają dla wszystkich intencji i celu. Pierwsza brutalność Billy’ego przyszła, kiedy miał 13 lat.

Garrett, „mój bardzo wyjątkowo zdegradowany szeryf”, jest mniej sympatyczny.

„Zabiłeś mężczyzn.” Ah, jednak popularność Billy’ego, niezależnie od tego, czy wydruki są „w większości kłamią” – mówi dzieciak.

„Rozumiesz, co to oznacza, kiedy zaczynają pisać o tobie?” Garrett zawiera: „Oznacza to, że nie jest to żart”.

Historia bije – strzelaniny i starają się uciec – są przestarzałe, ale scenarzysta Lanham („The Shack”, The Glass Castle „) wymyśla świetną linię wydarzeń, a obsada i kierownictwo sprawiają, że działają.

„Ufam, że odpowiednio zrozumiesz, czego potrzebowałem w każdej próbie zdarzenia”, przeprasza Billy po jednym pełnym wysiłku przedsięwzięciu. Możliwe, że źle wykorzystał swoją „ostatnią możliwość konwencjonalności” dla Garretta. Tak czy inaczej, ma swoje powody. Natura i sustain zniszczyły go.

„Nie ma wiele minut, w którym w żadnym momencie nie byłem nieprawdą”.

Sceny trzymania mają dziwną linię cyny. Jeden z dyskursów Billy’ego gra, no cóż, dyskurs. Obraz jest chybiony w późnych demonstracjach, zanim wróci do głównego finału, który możesz sobie wyobrazić, biorąc pod uwagę warunki.

Hawke jest teraz rozbawiony. Pomyśl o swojej nagrodzonej Oscarem egzekucji „Najpierw zreformowana” w razie potrzeby. Zobacz, jak szaleje pośród linczującego tłumu, gdy Garrett i widzisz sens „zakrętu gwiazdy” zaangażowanego, niezachwianego i nie dającego szacunku w odniesieniu do brutalności – przytłaczającego, bezpośrednio do sposobu, w jaki nosi on swoją czapka z daszkiem.

Niezależnie od tego, nie mogę się nadziwić, że jest tak satysfakcjonujące widzieć Chrisa Pratta jako przytłaczającego. Perwersja pasuje lepiej do włosów (podrobionych). W przypadku, gdy trzeba ufać Zachodom, buntownicy po prostu zamykający bajeczki byli obciążeni śmiercionośnymi dziwaczkami, takimi jak ta osoba – groźby, których brutalność była w przeważającej części porzucona dla słabych, których bomba była całkowicie oparta na tym, jak powstali, kiedy wyglądali z „prawdziwym wielkim imieniem” w surowej równości „od dziesięciu do dziesięciu” pojedynków na głównej drodze. Pratt sprawia, że czuje się prawdziwy, bez swojego zwykłego mrugnięcia do kamery.

„The Kid” z pewnością nie jest ideałem westernu, jednak D’Onofrio energicznie przechadza się po swojej gotowej obsadzie dzięki swojej wielkiej fabule, tropom i modelom. Kto był świadkiem własnego „prawa i porządku” Brooklyna? Po prostu obserwuję jeden dramat muzyczny o rumaku („The Magnificent Seven”) w jego aktorach. „The Kid” pokazuje nam, że w klasie jest o wiele bardziej jak w domu niż większość jego współpracowników w tym filmie. Co więcej, robił notatki.

Updated: 8 Marzec 2019 — 18:35